Een nieuw inlogsysteem bij de Bieb

We hebben eerder verteld dat we overstappen naar een nieuw inlogsysteem. Dat is nu gebeurd en alles is goed gegaan.

Wat betekent dit voor jou?

Log opnieuw in via de app of de website van de bibliotheek. Hiervoor gebruik je je gebruikersnaam en je wachtwoord zoals altijd. Mocht je nog aparte inloggegevens hebben voor de online Bibliotheek of andere diensten, dan heb je die niet meer nodig.

Wachtwoord vergeten?

Kan gebeuren! Je kunt je wachtwoord eenvoudig opnieuw instellen op het nieuwe inlogscherm.

Wil je meer weten?

Ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen. Of bel of mail ons via 010-2816100 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Wachtwoord vergeten?

Geen zorgen, dat kan iedereen gebeuren!
Je kunt hier een nieuw wachtwoord aanmaken.

Gebruikersnaam vergeten?

Wij staan klaar om je te helpen. Je kunt hier  je gebruikersnaam opvragen.

Geen e-mail ontvangen?

Wanneer jij van ons een e-mail verwacht, maar niet ontvangt, neem dan eerst een kijkje bij de spam-berichten. Om mogelijke typefouten uit te sluiten, kun je het wachtwoord of gebruikersnaam eventueel nogmaals opvragen.

Als dat ook niet helpt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Of kom langs in de voor jou dichtsbijzijnde bibliotheekvestiging. Samen lossen we dit snel op.

Je inloggegevens wijzigen?

Dat kan. Je kunt zelf je inloggegevens makkelijk zelf veranderen bij Mijn Menu op de website van jouw bibliotheek.

Waarom zie ik geen Bibliotheek Rotterdam op het inlogscherm?

Alle Nederlandse bibliotheken schakelen geleidelijk over naar een gezamelijk inlogsysteem. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker. Je kunt dan met één account bij de meest gebruikte bibliotheekdiensten inloggen.

Voor welke online diensten gebruik ik mijn nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord?

Je nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord zijn er om gebruik te kunnen (blijven) maken van de Online Bieb, MijnMenu, de App, Theorie.nl, Junior Einstein, Bereslim, Delpher, Voorleeshoek, GoodHabitz, Soofos, Uitrekselbank & Literom.

Voor al onze andere onlinediensten kun je gebruik maken van je oude gebruikersnaam en wachtwoord.

Andere vragen?

Is er iets anders waar je hulp bij nodig hebt of staat jou vraag niet bij de bovenstaande vragen? Kijk dan bij onze algemene veelgestelde vragen, neem contact op met de klantenservice of kom langs in een van onze vestigingen.