Dit is er vanaf september te beleven in bibliotheek Het Lage Land!

Van collectie naar connectie

Vanaf september 2024 starten er activiteiten in bibliotheek Het Lage Land. Er is een feestelijk startmoment op woensdag 4 september waarvoor we je graag uitnodigen. Ook zal er vanaf september vaker een medewerker aanwezig zijn op de locatie.

Start activiteiten

In september starten we met activiteiten voor verschillende doelgroepen. Een greep uit het aanbod:

• Houdt jouw kind van leuke, mooie, spannende en gekke verhalen? Schuif dan op vrijdagmiddag aan bij Boekplezier. We lezen een boek en doen daarna iets creatiefs of een spelletje.
  • Volwassenen kunnen op een creatieve manier met poëzie aan de slag gaan tijdens de workshop Stiftgedicht maken. Ook als je nog nooit een gedicht hebt gemaakt kun je meedoen.
  • Ga je graag in gesprek over je favoriete boeken? Kom dan naar de Boekenkring.

Kijk voor een overzicht van alle activiteiten in Het Lage Land in onze agenda.

Presentatie activiteiten

Op woensdag 4 september vanaf 14.30 uur is er een feestelijk moment waarop we laten zien wat er vanaf september te beleven is in deze bibliotheek. Kom, onder genot van een hapje en drankje meer te weten over wat er allemaal gaat gebeuren. Aanmelden is niet nodig dus wandel gewoon binnen.

Om 16:00 uur is er in het Huis van de Wijk (aan de overkant van de bibliotheek) een boekpresentatie van de Lage Landse schrijver Bert Luijendijk.