Kinderboekenweek | Jeugdtheater: Peter zonder wolf (4+)

Van 06 oktober 2024 14:30 tot 06 oktober 2024 15:15

Het bekende verhaal, maar zónder gevaarlijke wolf, want dat is toch veel te gevaarlijk…

In deze nieuwe versie woont Peter in een grijze flat met zijn loopeend Habib. Totdat Habib op een dag plotseling is verdwenen! Peter begint een avontuurlijke zoektocht met hulp van eigenaardige buren. Elke deur opent een nieuw avontuur, van een verstrooide kattendame tot een magische vogelvanger. Terwijl de eigenwijze Peter van de ene onverwachte situatie naar de andere stuitert, weeft de betoverende muziek van Prokofiev door het verhaal. Mark van Vliet combineert zijn muzikale slapstick met de unieke beeldtaal van Beeldmakerij, die poppenspel, virtuele omgevingen en levensgrote pop-up decors creëren.

Uitvoerende: Mark van Vliet & Beeldmakerij

Locatie: Centrale Bibliotheek, Bibliotheektheater
PrijsGratis voor leden, 2,50 euro voor niet-leden. Het aanschaffen van een kaartje is verplicht i.v.m. een maximum aantal deelnemers.
Tickets: via de website of aan de balie van de bibliotheek*.

*Let op, de kaartverkoop voor deze activiteit start vanaf 31 augustus 2024.

Zondag 06 oktober 2024

Tijdvak