Kinderboekenweek | Eigenwijs, da's pas wijs! (7+)

Van 09 oktober 2024 15:00 tot 09 oktober 2024 16:00

Denk jij ook wel eens: Waar slaan deze regels op? Dat zou ik HEEL anders doen of Ik wil het op mijn manier doen! Nou, dan heb je heel wat gemeen met Ghandi, Steve Jobs en Greta Thunberg. Want deze figuren lieten zien hoe EIGENZINNIG denken en handelen de wereld kan veranderen en verbeteren. ONTDEK de kracht van eigenwijsheid in een betoverende theaterworkshop in de bibliotheek.

We gaan aan de slag met muziek en Artificial Intelligence waarbij je je eigen ideeën niet alleen hoorbaar maar ook zichtbaar maakt.  Leer hoe je je vrij kunt voelen, je gevoelens kunt uitdrukken en je kunt uitleven in het theater!

Locatie: Bibliotheek Zuidplein
PrijsGratis voor leden, 2,50 euro voor niet-leden. Het aanschaffen van een kaartje is verplicht i.v.m. een maximum aantal deelnemers.
Tickets: via de website of aan de balie van de bibliotheek*.

*Let op, de kaartverkoop voor deze activiteit start vanaf 31 augustus 2024

Woensdag 09 oktober 2024