Iedereen is een kunstenaar

Van 04 december 2024 15:00 tot 04 december 2024 16:30

Iedereen is een kunstenaar! Het is gewoon een kwestie van doen. En dat ‘doen’ bieden we vanuit de bibliotheek aan, in samenwerking met de SKVR. Deze herfst staat de woensdagmiddag namelijk in de bieb in Ijsselmonde in het teken van kunst. Onder begeleiding van een SKVR docent via een digitale verbinding, leer je met elkaar tekenen, schilderen, schrijven of zingen. Iedereen is welkom en je hoeft geen ervaring te hebben. Het gaat om het plezier, om het samenzijn en om leuke nieuwe creatieve dingen leren. Kom je ook?

Je mag alle lessen komen, maar je kunt ook een losse les meedoen. Je kunt je per les aanmelden. Deze les gaan we aan de slag met gemengde techniek onder begeleiding van Antoinet, 11 december is Sandra terug met bewegen, dans en sport op muziek, 18 december sluiten we het jaar muzikaal af met zang en muziek met opnieuw Stephanie.

Het overzicht van alle lessen vind je hier.

• Locatie: Bibliotheek IJsselmonde
  • Toegang: gratis