Expositie Inktspotprijs 2024

Van 08 oktober 2024 10:00 tot 25 oktober 2024 21:00

De beste politieke prenten van het afgelopen jaar in de bieb!

Op 24 september wordt de jaarlijkse Inktspotprijs uitgereikt. De Inktspotprijs is de prijs voor de beste politieke tekening van het parlementaire jaar, georganiseerd door Stichting Pers & Prent. Dit zijn tekeningen die grappig kunnen zijn, maar die ook politiek of sociaal-maatschappelijk van aard zijn. Tekenaars die regelmatig politieke prenten publiceren in de Nederlandse media kunnen hun beste tekeningen inzenden om mee te dingen naar de felbegeerde Inktspotprijs. De Inktspotprijs is voor het eerst uitgereikt in 1994.

Vanaf 8 oktober is in de Centrale Bibliotheek Rotterdam de expositie Inktspot 2024 te bewonderen in de Van Stolk Kiosk. Met een overzicht van politieke tekeningen van het afgelopen jaar en laat uiteraard ook de winnende prent zien.

Dinsdag 08 oktober 2024 / Vrijdag 25 oktober

Tijdvak