Sinterklaasvoorstelling Piet in de war (4+)

Van 27 november 2024 14:30 tot 27 november 2024 15:15

Een spannend verhaal over vriendschap en dromen

Sinterklaas heeft aan Piet gevraagd wat hij later wil worden, maar dat weet Piet niet. Hij is helemaal in de war door de vraag van de Sint. In zijn zoektocht naar zijn ideale beroep verandert hij in een musicus, een cowboy, een fietser... Wat wil hij zijn? Hoe kan hij iemand worden? Uit deze totale chaos komt uiteindelijk een nieuwe identiteit naar boven, waarin ieder kind zich herkent.

Een spannend verhaal met korte onderdelen. Tijdens het spel wordt absurditeit werkelijkheid. De artiest Martin Forget speelt met thema's als vriendschap, eigenwaan, onzekerheid en dromen.

Over Theater zonder BlaBla

Theater zonder BlaBla is Martin Forget. Hij is een Canadese artiest die al jaren actief is in Nederland. Hij studeerde film, communicatie, theater en regie. In diezelfde periode besluit Martin vervolgens zijn eigen “one-man show” te maken: Comique sans blabla, en ontdekt hierbij dat hij woorden, mime en geluidimitatie kan combineren tot één geheel.

• Locatie: Podium Islemunda, Bibliotheek IJsselmonde
  • Toegang: € 5,00 voor leden, € 7,50 voor niet-leden. € 4,00 bij minimaal 8 personen.
  • Aanmelden: via bestelknop of aan de balie in de bibliotheek

Woensdag 27 november 2024

Tijdvak