Opening expositie All Cops Are

Van 19 september 2024 16:00 tot 19 september 2024 17:30

All Cops Are brengt een actieve dialoog op gang over de complexe relatie tussen politie en samenleving. Hoe kijk jij naar (de rol en het optreden van) de politie?

De expositie wordt geopend in het bibliotheek theater in de vorm van een openbare openingsbijeenkomst, gepresenteerd door Bahram Sadeghi. In de vorm van o.a. een panelgesprek wordt tijdens de opening de dialoog gestart met sprekers uit de samenleving en de politie. Ook maak je kennis met de makers van All Cops Are en wordt de expositie officieel geopend. Ervaar het begin van een periode van ongewone ontmoetingen, experiment en onderzoek.

Iedereen is welkom en toegang is gratis. Bij alle activiteiten is minimaal de helft van de plekken bedoeld voor burgers en de andere helft voor politiemewerkers. Werk je bij de politie? Geef het aan bij je inschrijving voor een activiteit.

Planning:
15:30 Inloop
16:00 Start programma
17:30 Bekijken expo en borrel

Over de makers
All Cops Are is een samenwerking van de politie met kunstenaar Yuri Veerman. Als creatief leiders van de politie creëren Marjon van Gelderen en Arnoud Grootenboer ruimte en nieuwe manieren om de veranderingen te activeren die nodig zijn.

Praktische informatie opening:
Locatie: Bibliotheektheater, Centrale Bibliotheek Rotterdam, Hoogstraat 110
Ingang: Foyer (links van de hoofdingang)
Toegang: gratis met ticket > haal je tickets hier

Donderdag 19 september 2024

Tijdvak